Programy lojalnościowe dają konsumentom liczne przywileje i zniżki, które szczególnie cenią sobie polscy klienci. Dzięki temu stają się one coraz popularniejsze w kolejnych branżach.
Na rynku elektroniki użytkowej jedynym tego typu programem jest Klub MediaMarkt, który liczy już 3,3 miliony uczestników. Nic dziwnego, że grono klubowiczów wciąż rośnie, ponieważ na lojalnych klientów marki czeka szereg korzyści.
Rynek programów lojalnościowych dynamicznie się rozwija. Blisko 2/3 dorosłych Polaków (65%) deklaruje udział w co najmniej jednym z nich. Ich popularność potwierdza również fakt, że przeciętny klient uczestniczy średnio w trzech programach, a 40 % respondentów jest otwartych na zapisanie się do kolejnych1. Najczęciej takie rozwiązanie oferują sieci spożywcze, drogerie, sklepy odzieżowe czy stacje benzynowe, jednak coraz więcej branż stara się w ten sposób budować lojalność klientów.
Przykładem jest Klub MediaMarkt, który skupia już ponad 3,3 miliony użytkowników nowych technologii poszukujących kompletnej, ale również konkurencyjnej oferty produktów i usług. Uczestnictwo w programie tej popularnej sieci daje klientom konkretne korzyści i realne oszczędności. Już na start otrzymują kupon powitalny o wartości 40zł. Członkowie Klubu MediaMarkt zbierają punkty za zakupy, mogą liczyć na dodatkowe promocje i kupony na produkty oraz usługi. Do tego dochodzi jeszcze większa wygoda zakupów: wydłużony termin zwrotu (aż do 45 dni) oraz łatwy dostęp online do całej historii zakupów. Paragony są automatycznie zapisywane na koncie klienta, w związku z tym nie trzeba przechowywać ich papierowej wersji. Klubowicze na bieżąco otrzymują również informacje o akcjach promocyjnych i premierach.
W MediaMarkt stawiamy klienta na pierwszym miejscu. Zależy nam również na budowaniu z nim dłuższych relacji, w środkowisku nowych technologii. Klub MediaMarkt jest jednym z efektów takiego podejścia. Członkowie Klubu MediaMarkt aktywnie korzystają z licznych korzyści, które im oferujemy i stopniowo rozwijamy. W świecie nowych technologii i retailu tworzą też społeczność, którą nie raz pytamy o zdanie na różne tematy. Od czerwca 2022 z myślą o obecnych i przyszłych klubowiczach zmieniliśmy nieco formułę Klubę – klienci za zwykłe zakupy oraz w specjalnych promocjach zbierają punkty, które mogą wymieniąć na kupony na kolejne zakupy. Jesteśmy pewni, że ten prosty i atrakcyjny mechanizm jeszcze bardziej zaktywizuje obecnych członków Klubu i pozwoli nam w niedługim czasie osiągnąć kolejny milion zadowolonych Klubowiczów – powiedział Maciej Sancewicz, CEM&CRM Manager w MediaMarktSaturn Polska.
Jak dołączyć do Klubu MediaMarkt?
To bardzo proste. Można zarejestrować się na stronie internetowej mediamarkt.pl/klub lub w dowolnym sklepie MediaMarkt w całej Polsce. Całość trwa nie dłużej niż 2 minuty i pozwala od razu korzystać ze wszystkich benefitów Klubu MediaMarkt.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/programy-lojalnosciowe-uzytkownicy-nowych-technologii-wybieraja-klub-mediamarkt